Serwis aparatury i sprzętu medycznego


ANMEDIQ s.c.
jest firmą specjalizującą się w dystrybucji sprzętu medycznego oraz serwisie elektroniki medycznej, firmą uznaną przez wiele szpitali oraz producentów aparatury medycznej. W naszej ofercie posiadamy najwyższej jakości asortyment, wykorzystywany do wyposażenia bloków operacyjnych oraz oddziałów szpitalnych. Jakość naszych usług gwarantujemy poprzez kilkunastoletnie doświadczenie, zdobyte w serwisie oraz sprzedaży sprzętu medycznego.


Zaufało nam wielu użytkowników. Dynamiczny rozwój firmy zawdzięczamy profesjonalnemu podejściu i fachowej wiedzy, nieustannie poszerzanej w czasie specjalistycznych szkoleń.
Wykonując swoją pracę zawsze pamiętamy o pacjencie.


W naszej ofercie znajdą Państwo usługi:
- serwis aparatury medycznej wiodących firm światowych
- montaż i szkolenie w zakresie obsługi sprzętu medycznego
- doradztwo przy wyborze urządzeń medycznych, wycena i wystawianie orzeczeń technicznych sprzętu medycznego

Mamy świadomość, że do wykonania prac na wysokim poziomie potrzebny jest wysoko wykwalifikowany personel, operujący gruntowną wiedzą w zakresie technologii i inżynierii medycznej. Dbamy o to, aby nasi pracownicy byli zawsze na bieżąco z aktualnym stanem techniki. Prawidłowa diagnostyka i obsługa techniczna aparatury medycznej wymaga też odpowiednich urządzeń pomiarowych oraz najświeższej literatury serwisowej. Dlatego w ramach doskonalenia zawodowego, dla naszych inżynierów serwisu, prowadzimy szkolenia, na których przekazywana jest wysokospecjalistyczna wiedza praktyczna. ANMEDIQ S.C. oferuje wysoki poziom usług, atrakcyjne ceny oraz fachowe doradztwo, dzięki którym jesteśmy konkurencyjni na rynku.

Firma ANMEDIQ S.C. jest Autoryzowanym Serwisem w zakresie pełnej obsługi technicznej następujących firm:


SALVIA Lifetech

- respiratorów CENTIVA/5, CENTIVA/5 PLUS,
- respiratorów FLEXIVENT współpracujących z aparatami do znieczulania DAMECA i FLEXIMA

SIARE
- respiratorów transportowych Sirio Plus,Sirio MRI,Sirio S2/t


ORICARE
- respiratorów dla dzieci i dorosłych V8800
- aparatów do znieczulania A9600 i A9800
- lamp operacyjnych L2770/2750
- stołów operacyjnych T3600

EDAN
- monitorów pacjenta: M3/A/B, M8/M9, iM50, iM60, iM70, iM80, V8

Dodatkowo informujemy, iż firma ANMEDIQ S. C. prowadzi serwis urządzeń następujących firm:
- Ohmeda,
- Datex-Ohmeda,
- Datex, Engström,
- GE
- Marquette
- Abbott – aktualnie Hospira,


Posiadamy certyfikaty przebytych szkoleń, wydane przez producentów aparatury, uprawniające nas do wykonywania powyższych usług. Każdy przegląd jest potwierdzony Świadectwem Sprawności Technicznej.
Prowadzimy również sprzedaż oryginalnych części zamiennych i materiałów zużywalnych do urządzeń wymienionych firm .

Wykonujemy przeglądy okresowe i naprawy następujących urządzeń:
- aparaty do znieczulania: Aespire, Aestiva, Avance, Excel, ADU, Aisys, Aliseo,
- monitory: Compact (CAM,CCM,CCCM), Light, Cardiocap, Dash, FM, RGM5250
- centrale systemów monitorujących
- respiratory: Centiva, , Sirio Plus
- pompy: LC5000, SEP21S, SP12S.

Uprzedzając Państwa zapytanie dot. Ustawy o wyrobach med. z 20.05.2010r (Dz.U.Nr 107 poz.679 pragniemy zwrócić uwagę, że ustawa o wyrobach medycznych nie wymaga autoryzacji serwisu. Potwierdzając to, przesyłamy w załączeniu interpretację Ministerstwa zdrowia odnośnie art. 90 Ustawy. Czytając Art. 90 Ustawy oraz interpretację Ministerstwa Zdrowia z całą stanowczością twierdzimy, że adresatem Ustawy są Dystrybutorzy a nie Użytkownicy (Szpitale). Ustawa mówi jakie obowiązki ciążą na Dystrybutorach, a nie na Użytkownikach. Stwierdzenie zgodnie z punktem 3 Art. 90, że Dystrybutor ma obowiązek podać wykaz autoryzowanych przedstawicieli, nie mówi, że Szpital ma obowiązek korzystać z tych firm. Dodatkowo ustawa dotyczy sprzętu aktualnie wprowadzanego na rynek ,a nie sprzętu, który od wielu lat pracuje w szpitalach. W związku z tym uważamy, że rozważana kwestia przeglądów aparatury, powinna być rozpatrywana jedynie pod kątem kompetencji i atrakcyjności oferty. Co więcej, twierdzimy, że nie ma żadnych nakazów, aby Użytkownik sprzętu miał obowiązek korzystania z serwisów autoryzowanych - dotyczy to również aktualnie wprowadzanych urządzeń na rynek. Oczywiście w okresie gwarancji, Dystrybutor ma prawo zastrzec sobie wyłączność pod rygorem utraty gwarancji, ale to Użytkownik decyduje czy np. utrata gwarancji jest lub nie jest opłacalna jako, że to Użytkownik jest właścicielem sprzętu.